Wednesday, 27 July 2011

Peristiwa hari ini....

Salam semua.
Hari ini hari Rabu, buat catatan awal sikit. Tak ler nanti banyak cerita dalam satu catatan.

Hari ini aku niat nak belanja kawan-kawan sepejabat makan. Tapi ada kawan nak join venture sekali. OK ler tu...Kita orang semua pegi makan nasi arab kat seksyen 20, Shah Alam. Nak cerita lebih , tak payah lah kot. Tengok gambar pun dah memberi seribu cerita...

ARABIAN KITCHEN | Seksyen 20 | Shah Alam
nama kedai nya
 
Yemeni Mendhi
Qatari Majboos
  

Mesri Bokhari

Ini kedainya

Satu Pinggan Satu Orang. Boleh Tambah
Buku Menu



Untuk keterangan lanjut boleh layari arabian-kitchen.blogspot.com

Sekian untuk hari ini. Jumpa lagi....






No comments:

Post a Comment