Friday, 30 September 2011

Akhir Syawal...

Hari ini 29hb. September, Hari lahir aku. Sedih dan gembira.

Sedih sebab selalunya ada ucapan dari seseorang yang amat aku kenali tapi semenjak dua menjak ni dah jarang sekali dapat berborak. Tak tahu ler kenapa? Apa salah ku??? Hanya dia yang tahu. Pada aku, aku sentiasa mengingatinya walau di mana jua. Aku harap dia akan tetap menjadi teman aku buat selamanya. Ada rasa kekosongan pada diri aku ni...apa nak dikata. Rela dan tabah menghadapinya.

Gembira dan bersyukur pada ALLAH, umur ku panjang lagi, harap aku dapat menikmati alam ini dengan mematuhi segala perintahNya. Amin. Moga aku dan keluarga serta sahabat handai dan saudara se Islam aku agar dapat melaksanakan apa yang diperintahNya dan meninggalkan apa yang dilarangNya.

'Emo' pulak kali ni...

Hari ni tamat sudah bulan Syawal (bulan Raya), cukup sebulan...

Nak bercerita pasal jamuan raya diakhir Syawal...

Ahad lepas di seksyen 9, Shah Alam, aku dan anak2 ku ke rumah kawan seopis (Azdi) dan ex opis mate (Rafidah). Buat jamuan raya sekali dgn aqiqah anaknya. Buat kat rumah yang tersergam indah. Tahniah diucapkan. Rumah satu tapi dua tuan rumah. Boleh panggil rumah 'agam'. Boleh lihat gambar di bawah....





Hari Isnin pulak, seperti tahun-tahun sudah, opis buat jamuan raya. Meriah tak meriah...ok lah jugak. Suasana tahun ini nampak gayanya ramai orang pakai pakaian warna biru. Tahun ini pulak ada empat kategori hadiah disediakan. Walaupun hadiah tak seberapa tapi cukup sudah untuk memeriahkan suasana pada hari itu. Kategori yang diadakan ialah
1. Kategori sopan santun
2. Kategori sporting
3. Kategori yang meletop
4. Kategori moden bergaya

Hadiah yang disediakan
 dan antara pemenang-pemenangnya ialah....








dan beginilah suasananya pada hari itu...




dan ini dia hadiah yang aku menangi untuk kategori moden bergaya...


Aku dok kat majlis tu tak lah sampai waktu akhir pejabat, aku kena balik ke Casting tempat di mana aku berada iaitu di COMPASS Project sekarang. Kena siapkan kerja sikit sebab lepas ini sibuk dengan training dan testing...

Sekian untuk kali ini dan berjumpa lagi....

No comments:

Post a Comment