Tuesday, 10 May 2011

Pelbagai peristiwa

Dah 5 hari x update... pelbagai peristiwa berlaku dalam masa 5 hari ini.

Yang pertama - hr jumaat pg dgr Hot FM, PM on air berceloteh ler beliau.
Lepas tu bila pulang dr opis ptg tu bila nak on kan internet, broadband x tahu di mana letaknya. Cari punya cari x jumpa jugak...anggap x der rezeki. Cepat2 pegi IOI beli broadband br. Blk rumah konon2 nak on ler tp x blh, ada error message.

Tunggu besok nak call Maxis Ctr, what's the problem happened. Sampai satu hari x settle juga smpai mlm.

Sambung hr Ahad sama juga sampai gi Maxis Ctr kat Sunway.Akhirnya settle juga. Itu pun dah mlm br ok. Alhamdullillah. Byk program tergendala. Nak pi tgk FF5 pun x dpt. Nasib2...Mungkin ada hikmah di sebalik. Reda.

Hr Isnin pulak angan2 nak mkn Cup Cake x dpt pulak. Kena tunggu hr Rabu. Oh Tuhan byk sungguh dugaan yg ku hadapi. Tabahkanlah hati hambamu ini. Ini blm masuk anak2 punya hal. Sorang tu nak ni lah sorang lg nak tu lah...itulah kehidupan namanya. Aku bersyukur padamu ya Allah aku sedia menghadapinya dengan relanya.

Hari ni hr Selasa x der yg menyusahkan x tahu ler bila blk ke rumah nanti...hendaknya x der apa2....Amin.

No comments:

Post a Comment